LOADING

Vår debut som gjest i podcast

av Joachim Furuseth Publisert: 07 februar, 2018

40 minutter lang podcast

Er det noen vi i Right Brain er “venner” med så er det andre gründerselskaper. Selskaper som er i tilsvarende reise og modus som oss. Altså sulte og full av iver etter å dele kunnskap og gjøre alle nettstedene i norge til bedre steder å være!

Så jeg tok utfordringen på strak arm. Og ble med når Thorstein Nordby, gründer av Inbound Marketing selskapet Nettly, ba opp til dans!

I denne 40 minutter lange podcast episoden berører vi temaer som til daglig dukker opp når man jobber med konverteringsoptimalisering på det nivået vi gjør. Vi snakket om test- og prioriteringsplaner, A/B tester og kommer til og med med noen gratis tips.

 

Nervepirrende

Dette ga mersmak for oss, så flere podcast vil definitivt komme i fremtiden!
Nå har vi også litt mer erfaring så neste podcast slipper å være så rusten og stakkato i begynnelsen.

Jeg kan nevne at det var nervepirrende å få en mikrofon rett i ansiktet for første gang. Men utelukker ikke en fremtidig karriere innen radio ; )

 

Over 10 års bransjeerfaring knyttet til det digitale økosystemet. Har blant annet hatt roller som Prosjektleder, Digital markedsfører, Fagansvarlig Marketing Automation, salgssjef og COO. I dag har Joachim ansvar for den daglige driften i Right Brain i tillegg til det kommersielle ansvaret.

Deling

Få konverteringstips!

Lær deg mer om konvertering og få nyttige tips, direkte på e-post.

Relaterte artikler

Kommentarfelt

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket *

Vår debut som gjest i podcast

av Joachim Furuseth lesetid: 1 min