LOADING

Vi hjelper deg med å øke din konvertering

CRO - UX DESIGN - EKSPERIMENTER - ANALYSE

Våre tjenester
Noen av de vi har gjort prosjekter med:

Noen av våre Tjenester

Datadrevet CRO-strategi

Brukervennlighet (UX)
CRO Evaluering
Evaluering PLUSS
UX-design
CRO Fullservice

Brukervennlighet (UX)

Vi går igjennom din kundereise og gir forslag på områder som trenger optimalisering. Noen vil du kunne gjøre helt på egenhånd, mens andre forslag bør settes opp som fremtidige eksperiment. Under ser du noen av oppgavene vi gjør for denne tjenesten:

  • Gjennomgang av din kundereise (Heuristisk analyse)
  • Gjennomgang av design og struktur
  • Presentasjon med anbefalinger og forbedringsforslag
  • 1,5 time workshop
  • 1 time support i etterkant

CRO Evaluering

Har du problemer med din konverteringsrate, men usikker på hvordan og hvor du skal begynne? Under ser du noen av oppgavene vi gjør for denne tjenesten:

  • Datainnsamling og konverteringsresearch
  • Brukeropplevelse (User Experience)
  • Presentasjon og rapport med anbefalinger, forbedringsforslag og testhypoteser
  • Hypoteser i prioritert rekkefølge (Hvor skal man begynne å teste?)
  • Workshop med presentasjon av funn og gjennomgang av rapport

CRO Evaluering PLUSS

Har du problemer med din konverteringsrate, men usikker på hvordan og hvor du skal begynne? Vi legger til undersøkelser og avspillinger av kundereisen inn i vår CRO Evaluering. Under ser du noen av oppgavene vi gjør for denne tjenesten:

  • CRO Evaluering (samtlige punkter)
  • Heatmap/Scrollmap/Movemap implementering og analyse
  • Session Recording, implementering og analyse
  • Konkurrentanalyse (SWOT)
  • Kvantitativ datainnsamling (Besøksanalyse)

Optimalisert re-design (UX-design)

Har du en landingsside du vet ikke konverterer som den burde, eller som du ønsker? Da kan det være aktuelt med et testbart og konverteringsfokusert User Experience Design-prosjekt. Under ser du noen av oppgavene vi gjør for denne tjenesten:

  • Webanalyse og ny Goal Tracking
  • Testbare hypoteser
  • Konseptidé med design & wireframes
  • Strategi for eksperiment
  • Implementering av eksperiment i testverktøy

CRO Fullservice

Våre konverteringsstrateger blir en forlenget arm av ditt team og vi benytter oss av både kvalitative og kvantitative metoder for å forbedre din konverteringsrate. Prosjekt for prosjekt, side for side, måned for måned. Under ser du noen av oppgavene vi gjør for denne tjenesten:

  • Retainer: Testbare hypoteser
  • Retainer: Strategi for landningssider
  • Retainer: Strategi for tester
  • Retainer: Implementering av eksperiment i testverktøy
  • Retainer: Nye hypoteser for neste prosjekt
Hva består CRO-arbeidet av?

Konverteringsoptimalisering (CRO) =

Webpsykologi

Desto bedre man forstår seg på mennesker og vår atferd på nett, desto tydeligere blir det å kunne optimalisere brukeropplevelsen. Lær de besøkende å kjenne!

Kreativitet

Når man har funnet de største problemområdene er det på tide å ta frem hypoteser og konseptidéer. For å komme frem til et løsningsforslag for problemene må man ta i bruk kreativiteten.

Datadrevne beslutninger

Dersom CRO var en filmproduksjon og vi skulle gitt din data en filmrolle så hadde den uten tvil landet en av hovedrollene. Din data er grunnpilaren i hele CRO arbeidet.

UX-design (brukeropplevelse)

Når man jobber med UX design er målet å skape landingssider som er enkle og tydelige for de besøkende. Dette leder til mer positive kundeopplevelser.

Analyse

Når man har funnet frem all data man kan tenkes å benytte er det på tide å begynne å analysere og tolke. Hvorfor har det gått slik det har gått og hvor er forbedringsområdene?

Eksperiment

For å få svar på om hypotesen var løsningen på problemet må man teste, teste og atter en gang teste. Raffinerte og gjentagende eksperimenter lander til slutt på det mest optimale resultatet.

Omtaler

Hva sier våre kunder om oss?

Martin Riegel | A-Møbler

“Takk for en bra jobb! Gjennomgangen ga oss masse input og ikke minst fakta, og vi er i prosess på å fikse en del ting nå. For eksempel ryker kassen så fort vi klarer å få fikset det.”

Ketel Bjørn | Travelstuff.no

“Fikk akkurat en 30 siders rapport fra right brain etter at de har analysert nettbutikken vår i to måneder GULL verdt, de kan faget sitt og anbefales på det sterkeste.”

LES OM HVORDAN VI HJELPER ANDRE MED Å ØKE SIN KONVERTERING

Kundecaser

71% flere sign-ups ved å øke troverdigheten, tydeligheten og verdien på startsiden

Chanz er det "vennlige" og sosiale online kasinoet. Men eksisterende design fortalte ikke helt den historien de ønsket.

Hvor mye kan konverteringen øke bare ved å endre noen skjemafelter?

Etter en evaluering av Brukervennligheten på siden (UX) ønsket vi å utbedre tydeligheten i kassen til OnePiece.

Kan man tvinge en kunde til å velge å hente varen i butikk, øker det konverteringen?

Sunkost kom til oss med et ønske om at flere av sine besøkende skulle velge deres "Hent i butikk" funksjon.

Right Brain blogg

Her er det siste fra bloggen

Hva er Cross device tracking og User ID? | Right Brain
Optimaliser din forside | Right Brain
Overtalelsesteknikker | Right Brain
HEY! Før du går...
Vil du få unik tilgang til noen av våre minianalyser?
Skriv inn epost adressen din nedenfor så er du et skritt nærmere å bli AWESOME innen faget konverteringsoptimalisering
Gi meg innholdet nå!
*Ved å gi oss din epost adresse samtykker du til å få prima innhold fra Right Brain på e-post, ikke for ofte men sånn akkurat passe mye :)