LOADING
Leadsgenerering for B2B
Leadsgenerering for B2B: Hvordan optimalisere innholdstilbud
av Thorstein Nordby 04 desember, 2019 B2B, Konvertering, Konverteringsoptimalisering, lead gen

Tradisjonelle metoder for salg og markedsføring har blitt mindre effektive over de siste årene. Optimalisere?

Les mer
Omnikanal: Endelig gode nyheter for deg som sliter med å analysere data!
Omnikanal: Endelig gode nyheter for deg som sliter med å analysere data!
av Joachim Furuseth 05 november, 2019 CRO, Google Analytics, Konverteringsoptimalisering

Nå kan du endelig analysere omnikanal fra Google Analytics

Les mer
Vi har (på ny) testet søkefeltet i 44 norske nettbutikker. Og her er det fremdeles virkelig rom for forbedringer! | Right Brain
Nå har vi testet søkefeltet i 44 norske nettbutikker igjen. Det er fremdeles masse rom for forbedringer!
av Joachim Furuseth 14 oktober, 2019 CRO, Konverteringsoptimalisering, Nice to Know

Det er nå mer viktig enn noensinne å ha søkefeltet lett tilgjengelig samt motivere til søk.

Les mer
7 gode grunner til hvorfor du skal jobbe med CRO | Right Brain
7 gode grunner til hvorfor du skal jobbe med CRO
av Rebecca Andersson 05 juni, 2019 CRO, Konverteringsoptimalisering, Nice to Know

Det spiller faktisk ingen rolle hvor insane bra eller velsignet nettsiden din er, eller hvor mange besøkere du har klart

Les mer
Fra annonse til landingsside – behold den røde tråden | Right Brain
Fra annonse til landingsside – behold den røde tråden
av Rebecca Andersson 13 mai, 2019 CRO, Konvertering, Konverteringsoptimalisering, Nice to Know, Webpsykologi

Kjøper du mye trafikk til nettstedet ditt så har du garantert mye å vinne på å samkjøre innholdet i Google-annonsene

Les mer
En effektiv metode for å ta pulsen på en nettside, og vurdere hvor godt den fungerer, er å benytte seg av heuristiske prinsipper. Right Brain
Heuristisk analyse – hvordan gå en mil i dine besøkendes sko?
av Joachim Furuseth 19 februar, 2019 CRO, HiPPO, Konvertering, Konverteringsoptimalisering

Hvordan går man frem for å knyte på seg, og jogge rundt i fremmede sko på oppdagelsesferd gjennom nettstedet?

Les mer
Sannsyn: CRO-faget defineres for snevert
av Morten Krogh-Moe 15 februar, 2019 CRO, Konverteringsoptimalisering

Vi har fått en oppblomstring av byråer, konsulenter og annet som alle fokuserer på å ta flest mulig gjennom kjøpstrakten

Les mer
5 rapporter i Google Analytics som kan hjelpe deg med å forbedre din kundereise
5 rapporter i Google Analytics som kan hjelpe deg med å forbedre din kundereise
av Rebecca Andersson 20 desember, 2018 Google Analytics, Konverteringsoptimalisering

I dette innlegget går vi gjennom fem rapporter som du kan begynne å grave rundt i...

Les mer
Blogginnlegg Talia Wolf
Glem alt du vet om fargepsykologi og les denne guiden
av Talia Wolf 23 november, 2018 Konverteringsoptimalisering, Webpsykologi

Hvis du bruker fargepsykologi på riktig måte, kan du påvirke målgruppens beslutningsprosess...

Les mer
1 2 3 5