LOADING
Nøkkelen bak et vellykket eksperiment er en sterk hypotese | Right Brain
Nøkkelen bak et vellykket eksperiment er en sterk hypotese
av Rebecca Andersson 01 november, 2018 A/B-test, Konverteringsoptimalisering

En hypotese hjelper deg å holde styr på om du lykkes eller ikke med eksperimentet ditt.

Les mer
Etter et avsluttet eksperiment er man som ofteste sjukt spent på å finne ut hvordan det gikk. Traff vi, hadde vi rett? | Right Brain
Hvordan lage segment av eksperimentdata fra Google Optimize i Analytics
av Rebecca Andersson 15 oktober, 2018 Google Analytics, Google Optimize, Konverteringsoptimalisering

Etter et avsluttet eksperiment er man som ofteste sjukt spent på å finne ut hvordan det gikk. Traff vi, hadde

Les mer
Kommentarer i Google Analytics er viktig, slik legger du dem inn | Right Brain
Kommentarer i Google Analytics er viktig, slik legger du dem inn
av Deniz Gun 02 oktober, 2018 Google Analytics, Konverteringsoptimalisering

Legg inn kommentarene i ditt hoveddatautvalg/Master view, eller i det datautvalget du vanligvis bruker for å se på tall og

Les mer
Google Analytics er en ordentlig kraftplugg av et analyseverktøy | Right Brain
Sjekk at du har satt opp disse tre tingene i Google Analytics
av Joachim Furuseth 19 september, 2018 Google Analytics, Konverteringsoptimalisering

Hvilke innstillinger du bør gjøre i Google Analytics og hva du skal måle avhenger helt av hva du ønsker å

Les mer
Disse spørsmålene bør du stille for å lære mer om dine besøkende | Right Brain
Disse spørsmålene bør du stille for å lære mer om dine besøkende
av Rebecca Andersson 04 september, 2018 Brukertester, CRO, Konverteringsoptimalisering, Webpsykologi

En spørreundersøkelse (poll) er en liten og aller helst diskret boks med spørsmål som dukker opp på en nettside. Hemmeligheten

Les mer
Hva er forskjellen mellom Bounce Rate og Exit Rate i Google Analytics? | Right Brain
Hva er forskjellen mellom Bounce Rate og Exit Rate i Google Analytics?
av Joachim Furuseth 21 august, 2018 CRO, Google Analytics, Konverteringsoptimalisering

Mange lurer veldig på hva som egentlig er forskjellen mellom bounce rate og exit rate. Disse to begrepene kan høres

Les mer
13 CRO-tips for å øke din konverteringsrate | Right Brain
Lav konverteringsrate? Sjekk ut disse 13 CRO-tipsene
av Deniz Gun 06 august, 2018 Konverteringsoptimalisering, Nice to Know, Webpsykologi

Surfer man på en liten skjerm, er man nødt til å kunne navigere nettsiden med pekefingeren eller tommelen. Da er

Les mer
Slik optimaliserer du nettsiden din som proffene - plukk lavthengende frukter | Right Brain
På tide å plukke de lavthengende fruktene på nettsiden din?
av Rebecca Andersson 18 juli, 2018 Konverteringsoptimalisering, Webpsykologi

Vil du forbedre nettstedet ditt er det nemlig veldig lurt å ta tak i de enkle problemene først. Plukke de

Les mer
Har du akkurat lansert en ny nettside? Det er nå jobben starter | Right Brain
Dagens kjipeste beskjed: Den nye nettsiden din? Den blir aldri helt ferdig
av Joachim Furuseth 21 juni, 2018 B2B, Konverteringsoptimalisering, Nice to Know

Akkurat som med alle andre kjærlighetshistorier er det naturlig at interessen for nettsiden også dabber av, litt etter litt ettersom

Les mer
Abonner på nyhetsbrev

Lær deg mer om CRO, få tips direkte på e-post!

  • Oppdateringer fra bloggen
  • Unik innsikt i spennende kundecaser
  • Informasjon om våre kommende events
  • Umiddelbar tilgang til våre analyser og webinarer
Ja takk!
Når du sier "Ja takk", sendes du til en nye side med tilgang til analyser og webinarer. Du samtykker nå til å få prima innhold fra Right Brain på e-post, ikke for ofte men sånn akkurat passe mye.
Vi kommer til deg og holder cro kurs for deg og dine kollegaer som trenger bedre innsikt i CRO og de metodene som kan benyttes (Maks 10 deltakere). Kursinnholdet kan skreddersys dersom dere har et eller flere spesifikke områder dere ønsker kurset skal omhandle.
close-link