LOADING
En effektiv metode for å ta pulsen på en nettside, og vurdere hvor godt den fungerer, er å benytte seg av heuristiske prinsipper. Right Brain
Heuristisk analyse – hvordan gå en mil i dine besøkendes sko?
av Joachim Furuseth 19 februar, 2019 CRO, HiPPO, Konvertering, Konverteringsoptimalisering

Hvordan går man frem for å knyte på seg, og jogge rundt i fremmede sko på oppdagelsesferd gjennom nettstedet?

Les mer
Sannsyn: CRO-faget defineres for snevert
av Morten Krogh-Moe 15 februar, 2019 CRO, Konverteringsoptimalisering

Vi har fått en oppblomstring av byråer, konsulenter og annet som alle fokuserer på å ta flest mulig gjennom kjøpstrakten

Les mer
5 rapporter i Google Analytics som kan hjelpe deg med å forbedre din kundereise
5 rapporter i Google Analytics som kan hjelpe deg med å forbedre din kundereise
av Rebecca Andersson 20 desember, 2018 Google Analytics, Konverteringsoptimalisering

I dette innlegget går vi gjennom fem rapporter som du kan begynne å grave rundt i...

Les mer
Blogginnlegg Talia Wolf
Glem alt du vet om fargepsykologi og les denne guiden
av Talia Wolf 23 november, 2018 Konverteringsoptimalisering, Webpsykologi

Hvis du bruker fargepsykologi på riktig måte, kan du påvirke målgruppens beslutningsprosess...

Les mer
Nøkkelen bak et vellykket eksperiment er en sterk hypotese | Right Brain
Nøkkelen bak et vellykket eksperiment er en sterk hypotese
av Rebecca Andersson 01 november, 2018 A/B-test, Konverteringsoptimalisering

En hypotese hjelper deg å holde styr på om du lykkes eller ikke med eksperimentet ditt.

Les mer
Etter et avsluttet eksperiment er man som ofteste sjukt spent på å finne ut hvordan det gikk. Traff vi, hadde vi rett? | Right Brain
Hvordan lage segment av eksperimentdata fra Google Optimize i Analytics
av Rebecca Andersson 15 oktober, 2018 Google Analytics, Google Optimize, Konverteringsoptimalisering

Etter et avsluttet eksperiment er man som ofteste sjukt spent på å finne ut hvordan det gikk. Traff vi, hadde

Les mer
Kommentarer i Google Analytics er viktig, slik legger du dem inn | Right Brain
Kommentarer i Google Analytics er viktig, slik legger du dem inn
av Deniz Gun 02 oktober, 2018 Google Analytics, Konverteringsoptimalisering

Legg inn kommentarene i ditt hoveddatautvalg/Master view, eller i det datautvalget du vanligvis bruker for å se på tall og

Les mer
Google Analytics er en ordentlig kraftplugg av et analyseverktøy | Right Brain
Sjekk at du har satt opp disse tre tingene i Google Analytics
av Joachim Furuseth 19 september, 2018 Google Analytics, Konverteringsoptimalisering

Hvilke innstillinger du bør gjøre i Google Analytics og hva du skal måle avhenger helt av hva du ønsker å

Les mer
Disse spørsmålene bør du stille for å lære mer om dine besøkende | Right Brain
Disse spørsmålene bør du stille for å lære mer om dine besøkende
av Rebecca Andersson 04 september, 2018 Brukertester, CRO, Konverteringsoptimalisering, Webpsykologi

En spørreundersøkelse (poll) er en liten og aller helst diskret boks med spørsmål som dukker opp på en nettside. Hemmeligheten

Les mer
1 2 3 5
Vi elsker å snakke om CRO!

Du kan spørre oss om hva som helst, nesten...

Ønsker du ett konkret tips fra oss på noe du har problemer med på nettsiden din? Eller noe annet du rett og slett bare lurer på? I så fall skal vi by på det, helt gratis.

Legg inn enten din e-post adresse eller telefonnummer nedenfor, så tar vi kontakt med deg i løpet av 24 timer.
Få feedback fra eksperter!
*Hverken din e-post eller telefonnummer vil bli benyttet til noe som helst annet enn å kontakte deg i forbindelse med denne konkrete henvendelsen. Vi har kontroll, og dersom du lurer på hvor god kontroll vi har kan du ta en titt på vår GDPR , cookies og personvern side
close-link