LOADING
Omnikanal: Endelig gode nyheter for deg som sliter med å analysere data!
Omnikanal: Endelig gode nyheter for deg som sliter med å analysere data!
av Joachim Furuseth 05 november, 2019 CRO, Google Analytics, Konverteringsoptimalisering

Nå kan du endelig analysere omnikanal fra Google Analytics

Les mer
Vi har (på ny) testet søkefeltet i 44 norske nettbutikker. Og her er det fremdeles virkelig rom for forbedringer! | Right Brain
Nå har vi testet søkefeltet i 44 norske nettbutikker igjen. Det er fremdeles masse rom for forbedringer!
av Joachim Furuseth 14 oktober, 2019 CRO, Konverteringsoptimalisering, Nice to Know

Det er nå mer viktig enn noensinne å ha søkefeltet lett tilgjengelig samt motivere til søk.

Les mer
7 gode grunner til hvorfor du skal jobbe med CRO | Right Brain
7 gode grunner til hvorfor du skal jobbe med CRO
av Rebecca Andersson 05 juni, 2019 CRO, Konverteringsoptimalisering, Nice to Know

Det spiller faktisk ingen rolle hvor insane bra eller velsignet nettsiden din er, eller hvor mange besøkere du har klart

Les mer
Fra annonse til landingsside – behold den røde tråden | Right Brain
Fra annonse til landingsside – behold den røde tråden
av Rebecca Andersson 13 mai, 2019 CRO, Konvertering, Konverteringsoptimalisering, Nice to Know, Webpsykologi

Kjøper du mye trafikk til nettstedet ditt så har du garantert mye å vinne på å samkjøre innholdet i Google-annonsene

Les mer
En effektiv metode for å ta pulsen på en nettside, og vurdere hvor godt den fungerer, er å benytte seg av heuristiske prinsipper. Right Brain
Heuristisk analyse – hvordan gå en mil i dine besøkendes sko?
av Joachim Furuseth 19 februar, 2019 CRO, HiPPO, Konvertering, Konverteringsoptimalisering

Hvordan går man frem for å knyte på seg, og jogge rundt i fremmede sko på oppdagelsesferd gjennom nettstedet?

Les mer
Sannsyn: CRO-faget defineres for snevert
av Morten Krogh-Moe 15 februar, 2019 CRO, Konverteringsoptimalisering

Vi har fått en oppblomstring av byråer, konsulenter og annet som alle fokuserer på å ta flest mulig gjennom kjøpstrakten

Les mer
5 rapporter i Google Analytics som kan hjelpe deg med å forbedre din kundereise
5 rapporter i Google Analytics som kan hjelpe deg med å forbedre din kundereise
av Rebecca Andersson 20 desember, 2018 Google Analytics, Konverteringsoptimalisering

I dette innlegget går vi gjennom fem rapporter som du kan begynne å grave rundt i...

Les mer
Blogginnlegg Talia Wolf
Glem alt du vet om fargepsykologi og les denne guiden
av Talia Wolf 23 november, 2018 Konverteringsoptimalisering, Webpsykologi

Hvis du bruker fargepsykologi på riktig måte, kan du påvirke målgruppens beslutningsprosess...

Les mer
Nøkkelen bak et vellykket eksperiment er en sterk hypotese | Right Brain
Nøkkelen bak et vellykket eksperiment er en sterk hypotese
av Rebecca Andersson 01 november, 2018 A/B-test, Konverteringsoptimalisering

En hypotese hjelper deg å holde styr på om du lykkes eller ikke med eksperimentet ditt.

Les mer
1 2 3 5
Vi elsker å snakke om CRO!

Du kan spørre oss om hva som helst, nesten...

Ønsker du ett konkret tips fra oss på noe du har problemer med på nettsiden din? Eller noe annet du rett og slett bare lurer på? I så fall skal vi by på det, helt gratis.

Legg inn enten din e-post adresse eller telefonnummer nedenfor, så tar vi kontakt med deg i løpet av 24 timer.
Få feedback fra eksperter!
*Hverken din e-post eller telefonnummer vil bli benyttet til noe som helst annet enn å kontakte deg i forbindelse med denne konkrete henvendelsen. Vi har kontroll, og dersom du lurer på hvor god kontroll vi har kan du ta en titt på vår GDPR , cookies og personvern side
close-link