LOADING

- Konverteringsoptimalisering på ekte | 24 - 25. oktober 2017

BESTILL BILLETT

5 grunner til hvorfor du skal komme på Konverteringsdagene

Dersom du er lei av events som ikke er tydelige nok, og som ikke går praktisk til verks i hverken innhold eller budskap, så er Konverteringsdagene noe for deg. På Konverteringsdagene kan du forvente å bli inspirert. Du kan også forvente å få kunnskapen du trenger for å starte opp med ditt optimaliseringsarbeid, eller ta det til et nytt nivå dersom du allerede er i gang med det.

  • CRO, formidlet direkte fra ekspertene
  • Handlingsbasert læring fra første minutt
  • Gjør din data om til handling
  • Nødvendig og verdifull innsikt, uansett CRO-nivå
  • Strategier du kan implementere umiddelbart!

To dagers event

Ønsker du å gå kun dag to (25.10), men ikke dag en (24.10)? Ikke noe problem! Men den komplette pakken = en bedre opplevelse og en bedre deal (NB! Kun 25 komplette pakker tilgjengelige).

Har du allerede noenlunde kontroll på begrepet “konverteringsoptimalisering” og er nysgjerrig på å lære deg mer om A/B-tester så kommer du garantert til å elske workshopen med Thomas Tonder “A/B tester fra A til Å” (Eller A – Z siden Thomas er en franskmann bosatt i Finland med et foredrag på engelsk).

Konverteringsoptimalisering i praksis

På Konverteringsdagene kommer vi til å snakke om nyttige teknikker og strategier som du kan sjøsette umiddelbart når du er tilbake på kontoret. Du trenger ikke å være redd for at det skal være stappfullt med bransjefolk som skryter av sine prestasjoner på scenen, de er ikke engang invitert… haha! Her er det fullt fokus på konverteringsoptimalisering i praksis!

Hvem passer eventet for?

Du som kommer til å få desidert mest ut av Konverteringsdagene jobber med det praktiske/operative i et selskap som omsetter produkter eller tjenester online. Du trenger ingen forkunnskaper for å bli med på eventet, men det er bra om du har litt kontroll på selskapets data (for eksempel Google Analytics).

Dersom du er helt fersk innen konverteringsoptimalisering så passer nok dag to best for deg. Der får du en “crash course” i CRO, og til og med en dypere forståelse for hvordan du skal jobbe praktisk med CRO. Om du ikke allerede har en konto i Hotjar så skaff deg gjerne det før eventet. Da vil du få enda mer ut av sesjonen til Marianne som handler om Heatmaps og Customer Feedback.

24 - 25. okt 2017 | Røde Kors Konferansesenter, Oslo

Foredragsholdere

Marianne Stjernvall

Queen of CRO
TUI

Thomas Tonder

UX Design Leader
Wonder Tonder Oy

Alexander Tøgard

Head of Search
Hensikt AS

You take the blue pill, the story ends. You take the red pill, you stay in Wonderland, and we show you how deep the rabbit hole goes.

Priser og påmelding

OSLO, NORGE 24-25. OKT, 2017

Mest for pengene

Komplett event

9 485NOK
  • Kun 10 billetter tilgjengelig
  • Executive workshop (24. okt)
  • One-on-one site review (24. okt)
  • Heldagsseminar (25. okt)
  • Frokost og lunsj inkludert

Heldagsseminar + Executive Workshop

5 490NOK
  • Kun 15 billetter tilgjengelig
  • Executive workshop (24. okt)
  • Heldagsseminar (25. okt)
  • Frokost og lunsj inkludert

Heldagsseminar

2 995NOK
  • Kun 100 billetter tilgjengelig
  • Heldagsseminar (25. okt)
  • Frokost og lunsj inkludert

Program

Dag 1 - Tirs 24. okt
Dag 2 - Ons 25. okt

08:00 – 09:00

FROKOST OG MINGLING

09:00 – 11:00

Excecutive Conversion Workshop (Engelsk)

med Thomas Tonder og Right Brain

Innhold: AB Testing fra A-Å. Hvordan tenke, skape hypoteser, hva bør testes, hvordan teste, hvorfor teste, forventet resultat, rens og repeter, signifikans ++

11:00 – 12:00

LUNSJ

12:00 – 16:30

One-on-one site reviews (Engelsk eller norsk)

med Thomas Tonder og Right Brain

Innhold: 5 selskaper vil sitte med Thomas Tonder (engelsk), og 5 selskaper med Right Brain (norsk). 45 minutter pr selskap. Vi vil i forkant forberede oss ved å ha gått igjennom ditt nettsted (visuelt/UX) samt innhentet litt data fra deg.
Vi presenterer funnene i møtet og har åpne diskusjoner (veil pris på One-on-one site review 19 500,-. Eventpris 4 495,-)

08:00 – 09:00

FROKOST OG MINGLING

09:00 – 09:45

Velkommen

av Right Brain

Hva er CRO? Presentasjon av case studies gjort av Right Brain, og resultat av disse (ikke kommersielt)

09:45 – 10:00

PAUSE

10:00 – 11:20

Uncompromised e-commerce (Engelsk)

med Thomas Tonder

Creating the ultimate eCommerce experience

11:20 – 12:00

LUNSJ

12:00 – 13:00

Økt konverteringsrate – redusert annonsekostnad (Norsk)

med Alexander Tøgard

Slik øker du konverteringsraten og reduserer annonsekostnadene fra søk, 5 tips – Hensikt AS.

13:00 – 13:15

PAUSE

13:15 – 14:00

Effektiv bruk av heatmaps og customer feedback (Svensk)

med Marianne Stjernvall

Kom i gang med effektiv bruk av heatmaps og customer feedback – Del 1

14:00 – 14:20

PAUSE MED ETTERMIDDAGSSNACKS

14:20 – 15:20

Effektiv bruk av heatmaps og customer feedback (Svensk)

med Marianne Stjernvall

Kom i gang med effektiv bruk av heatmaps og customer feedback – Del 2

15:20 – 15:40

Q & A

med Thomas, Alexander, Marianne og Right Brain

Spørsmål og svar

15:40 – 15:50

Takk

Takk for i dag av Right Brain.

15:50 – >

Konverteringsdagene casual meetup

For de som ønsker kan vi finne et sted med noe godt i glasset

Konverteringsdagene er en blanding mellom et event/seminar og workshop

Her gjelder det å innstille seg på at man må bidra i diskusjoner, virkelig bruke de små grå og ta en aktiv del av eventet. Vi har valgt å dele opp eventet i to dager slik at du kan plukke ut det som er mest interessant for deg. Vil du delta på det komplette eventet (begge dager) så har vi til og med gitt en liten prisreduksjon på det. Det er kult eller?

Du trenger ingen forkunnskaper

For at du skal få så mye som mulig ut av eventet er det supert om du har installert Hotjar på nettstedet ditt, eller er kjent med hva Hotjar er. Konverteringsdagene er for deg som har noe innsikt i dataen dere besitter (eks. Google Analytics) og du sitter kanskje og trekker i trådene bak kulissene på nettstedet deres.

Executive workshop

Den ene dagen (24. okt) er holdt av til en Executive workshop, og dersom du har bestilt “Komplett event” vil du og ditt selskap få en unik analyse av nettstedet deres (ta med inntil 3 personer uten ekstra kostnad). Forbedringsforslagene presenterer vi i en egen privat session med enten Right Brain eller Thomas Tonder.

Er du drittlei eventer som bare inspirerer, men som ikke gir praktisk og tydelig nytte?

Bestill billett
Er du ikke helt klar til å bestille enda?
Vi kan sende deg en reminder underveis slik at det ikke blir utsolgt før du får sikret deg en plass?
Gi oss din epost adresse under så passer vi på å holde deg oppdatert.
Ja, send meg reminder!