LOADING

Eventet er dessverre avlyst

Gå til Right Brain her

Få kunnskapen du trenger for å tjene mer på ditt nettsted

2 dagers seminar og workshop. 24. og 25. oktober i Oslo

På Konverteringsdagene kommer folk som jobber med det praktiske/operative i et selskap som omsetter produkter eller tjenester online for å lære mer om hvordan de kan forbedre prestasjonen på nettsiden sin. Med andre ord, de kommer for å lære hvordan de kan tjene mer penger på nettstedet sitt, uten å øke trafikken.

På engelsk heter konverteringsoptimalisering Conversion Rate Optimization og det forkortes til “CRO”. Konverteringsoptimalisering er en arbeidsmåte eller en metode der man benytter seg av analyse og user feedback for å forbedre nettstedets prestasjoner.

  • På deltakerlisten i år finnes blant annet selskaper innen telecom, dagligvare på nett, reiseliv, livsstil, innredning, bank og forsikring
  • Eventet avholdes den 24. og 25. oktober i Oslo og billettpriser starter fra 2 999,-

5 grunner til hvorfor du skal komme på Konverteringsdagene

Dersom du er lei av events som ikke er tydelige nok, og som ikke går praktisk til verks i hverken innhold eller budskap, så er Konverteringsdagene noe for deg. På Konverteringsdagene kan du forvente å bli inspirert. Du kan også forvente å få kunnskapen du trenger for å starte opp med ditt optimaliseringsarbeid, eller ta det til et nytt nivå dersom du allerede er i gang med det.

  • CRO, formidlet direkte fra ekspertene
  • Handlingsbasert læring fra første minutt
  • Gjør din data om til handling
  • Nødvendig og verdifull innsikt, uansett CRO-nivå
  • Strategier du kan implementere umiddelbart!

To dagers event

Ønsker du å gå kun dag to (25.10), men ikke dag en (24.10)? Ikke noe problem! Men den komplette pakken = en bedre opplevelse og en bedre deal (NB! Kun 25 komplette pakker tilgjengelige).

Har du allerede noenlunde kontroll på begrepet “konverteringsoptimalisering” og er nysgjerrig på å lære deg mer om A/B-tester så kommer du garantert til å elske workshopen med Thomas Tonder “A/B tester fra A til Å” (Eller A – Z siden Thomas er en franskmann bosatt i Finland med et foredrag på engelsk).

Konverteringsoptimalisering i praksis

På Konverteringsdagene kommer vi til å snakke om nyttige teknikker og strategier som du kan sjøsette umiddelbart når du er tilbake på kontoret. Du trenger ikke å være redd for at det skal være stappfullt med bransjefolk som skryter av sine prestasjoner på scenen, de er ikke engang invitert… haha! Her er det fullt fokus på konverteringsoptimalisering i praksis!

Hvem passer eventet for?

Du som kommer til å få desidert mest ut av Konverteringsdagene jobber med det praktiske/operative i et selskap som omsetter produkter eller tjenester online. Du trenger ingen forkunnskaper for å bli med på eventet, men det er bra om du har litt kontroll på selskapets data (for eksempel Google Analytics).

Dersom du er helt fersk innen konverteringsoptimalisering så passer nok dag to best for deg. Der får du en “crash course” i CRO, og til og med en dypere forståelse for hvordan du skal jobbe praktisk med CRO. Om du ikke allerede har en konto i Hotjar så skaff deg gjerne det før eventet. Da vil du få enda mer ut av sesjonen til Marianne som handler om Heatmaps og Customer Feedback.

Konverteringsdagene er en blanding mellom et event/seminar og workshop

Her gjelder det å innstille seg på at man må bidra i diskusjoner, virkelig bruke de små grå og ta en aktiv del av eventet. Vi har valgt å dele opp eventet i to dager slik at du kan plukke ut det som er mest interessant for deg. Vil du delta på det komplette eventet (begge dager) så har vi til og med gitt en liten prisreduksjon på det. Det er kult eller?

Du trenger ingen forkunnskaper

For at du skal få så mye som mulig ut av eventet er det supert om du har installert Hotjar på nettstedet ditt, eller er kjent med hva Hotjar er. Konverteringsdagene er for deg som har noe innsikt i dataen dere besitter (eks. Google Analytics) og du sitter kanskje og trekker i trådene bak kulissene på nettstedet deres.

Executive workshop

Den ene dagen (24. okt) er holdt av til en Executive workshop, og dersom du har bestilt “Komplett event” vil du og ditt selskap få en unik analyse av nettstedet deres (ta med inntil 3 personer uten ekstra kostnad). Forbedringsforslagene presenterer vi i en egen privat session med enten Right Brain eller Thomas Tonder.