LOADING

Joachim Furuseth

Joachim har jobbet med digital markedsføring i snart 10 år. I disse årene har han jobbet med store (og små) eCommerce prosjekter. Kombinert med sin brede email marketing kompetanse og en rekke vellykkede markedsføringskampanjer bak seg har han nå kun ETT fokus – CRO!

Via byrået Right Brain får han full utfoldelse for sin passion opp mot konverteringer og gode kundereiser. Spør du han selv vil han anse seg som en “rookie” sammenlignet med de store erfarne utenlandske bransjekollegaene. Men som han sier selv “Det jeg mangler av erfaring tar jeg igjen 100 ganger´ n i lidenskap, nysgjerrighet og ved å alltid leve etter min livsfilosofi “Learning by doing”.

25. okt. CRO Introduksjon

Alle, erfarne som rookies, trenger en grundig innføring i hva Conversion Rate Optimization er for noe. I innlegget “Hva er CRO” vil vi touche innom grunnleggende CRO prinsipper. For de som ikke forstår helt hvorfor de eventuelt skal jobbe med CRO så vil verdien av det tydeliggjøres.

En ting ingen liker er påståelige mennesker med påstander uten rot i virkeligheten. Du vil lære hvordan du dreper disse påstandene ved å skape testbare hypoteser basert på data, altså datadrevne strategier. For å få ordentlig fart hos publikum vil det presenteres et par caser, der fremgangsmåten i hele prosjektet blir gått igjennom punkt for punkt!

… Og en ting til! En heldig aktør i publikum kan forvente seg en live gjennomgang av sin side. Får du ris eller ros? Vent å se!

Det forventes stort engasjement, og arrangøren har kjøpt inn ekstra notatblokker og kulepenner. Den som ikke noterer, har tapt!

Er du drittlei eventer som bare inspirerer, men som ikke gir praktisk og tydelig nytte?

Bestill billett