LOADING
24 - 25. oktober 2017

Praktisk informasjon om Konverteringsdagene

Finner du ikke svar nedenfor på det du lurer på om Konverteringsdagene? Da kan du sende en e-post til event@rightbrain.no, så svarer vi så raskt vi kan – garantert innen 24 timer. Du kan også ringe oss på telefon 960 12 960.

1. Hvor mange billetter er tilgjengelig?

2. Blir det rimeligere dersom vi kommer flere fra samme selskap?

Jepp! Vi gir 20% avslag på billett nummer to, tre og fire når du bestiller alle billettene samtidig (gjelder kun for personer fra samme selskap).

3. Hvorfor bør jeg komme på Konverteringsdagene?

  • For å få praktiske kunnskaper innen konverteringsoptimalisering.
  • Du treffer INGEN bransjemennesker som står på scenen og bedriver med reklame og selvskryt.
  • Fordi du ikke trenger noen spesielle forkunnskaper, du kommer for å lære noe.
  • Fordi du kan velge fra vår “a la carte” meny når det kommer til hvilke deler av Konverteringsdagene du vil delta på.
  • Fordi du kan få en One-on-one site review av ditt nettsted for kun 4 495,- (veil. pris 19 500,-)

4. Kan jeg delta på bare én av dagene?

Absolutt. Vi gjorde en undersøkelse i forkant, og mange tilbakemeldinger gikk på det å kunne velge hva man vil delta på. Vi har derfor gjort det slik at du kan velge å bare komme på heldagsseminaret (25.10).

Eller du kan velge å delta på begge dagene (24.10 og 25.10) med heldagsseminar og executive workshop. Vil du ha mest ut av dagene velger du alternativ 3 som er en “full pakke” med heldagsseminar, executive workshop og one-on-one site review. Se på det som tre ulike steg der du selv velger, og full pakke gir mest verdi for pengene ; )

5. Hva koster det?

Vi har valgt å dele opp eventet i 2 dager med 3 ulike billettyper slik at du selv kan velge det som passer deg og din (selskapets) lommebok best.

6. Hvem passer eventet for?

Du som kommer til å få desidert mest ut av Konverteringsdagene jobber med det praktiske/operative i et selskap som omsetter produkter eller tjenester online. Du trenger ingen forkunnskaper for å bli med på eventet, men det er bra om du har litt kontroll på selskapets data (for eksempel Google Analytics).

Dersom du er helt fersk innen konverteringsoptimalisering så passer nok dag to best for deg. Der får du et “crash course” i CRO, og til og med en dypere forståelse for hvordan du skal jobbe praktisk med CRO. Om du ikke allerede har en konto i Hotjar så skaff deg gjerne det før eventet. Da vil du få enda mer ut av sesjonen til Marianne som handler om Heatmaps og Customer Feedback.

7. Kan jag ta med mine kellegaer på One-on-one site reviewen?

Absolutt, Jo flere som kommer fra ditt selskap desto bedre (men maks 4 personer inkludert deg selv). Vi tar ikke ekstra betalt pr. person på One-on-one site reviewen, vi tar betalt pr. selskap. Så har du mulighet til å ta med deg en kollega eller tre som også jobber bak kulissene på nettstedet deres så gjør gjerne det. Hvem du vil ta med avtaler vi individuelt i etterkant av påmeldingen din.

8. Hvordan fungerer One-on-one site review sessionen?

Sessionen er på ca 45 minutter per selskap og vi vil i forkant gå igjennom ditt nettsted (visuelt/UX). Vi kontakter deg for å forhøre oss om dine målsetninger samt se på utvalgte datapunkter fra ditt nettsted. Vi presenterer funnene i møtet, kommer med våre anbefalinger, kjører åpne diskusjoner rundt dine utfordringer og finner de viktigste driverne for å øke din konvertering (veil pris på en One-on-one site review er 19 500,-. Eventpris er 4 495,-).

Her vil du få en fantastisk høy verdi på kort tid! Totalt kan dere komme 4 personer fra selskapet ditt (vi tar bare betalt pr selskap så det blir ikke dyrere å komme flere. Merk at One-on-one session kun er tilgjengelig dersom du bestiller billett til det komplette eventet, begge dagene.

9. Hvor er Konverteringsdagene og hvordan kommer jeg meg dit?

NB! Konverteringsdagene har ulike lokasjoner på de ulike dagene. Den 24 oktober kommer eventets Executive Workshop og One-on-one site review til å bli gjennomført i Right Brains lokaler hos Spaces i Tollbugata 8, Oslo.

Dersom du velger å komme dit med trikken er nærmeste trikkestopp i Dronningens gate. Kommer du med buss er nærmeste bussholdeplass Kvadraturen. Lokalene ligger i gangavstand fra Oslo S/Jernbanetorget, så du kan enkelt ta beina fatt også (ca 10 minutter)!

Den 25. oktober kommer Konverteringsdagene til å være på Røde Kors Konferansesenter som ligger sentralt i Oslo Sentrum. Konferansesenteret ligger en kort spasertur (ca 10 minutter) fra Oslo S/Jernbanetorget og det går både buss og trikk til Hausmanns gate som er den nærmeste holdeplassen.

Adressen til Røde Kors Konferansesenter er Hausmanns gate 7 og på eventdagen kommer området til å være godt merket på utsiden.

Med trikk
Ta trikk 12 mot Kjelsås eller trikk 13 mot Storo-Grefsen stasjon og gå av i Hausmanns gate (ca 4 minutter).

Med buss
Ta buss 31 mot Grorud T eller buss 30 mot Nydalen og gå av i Hausmanns gate (ca 4 minutter).

10. Hvem skal snakke på Konverteringsdagene?

11. Har dere gjort noe avtale med hotell knyttet til overnatting?

Jepp, vi har fikset det for deg! Vi har gjort en avtale med Comfort Hotel Børsparken. Vi har forhåndsreservert 20 rom med en garantert pris frem tom 25.09.
– Enkeltrom inkl. frokost: 1 169 kr eller Dobbeltrom inkl. frokost: 1 214 kr (for to pers).

Send mail med booking til co.borsparken@choice.no og benytt bookingnummer 1020GR008701. Etter 25.09 kan vi dessverre ikke garantere hverken pris eller tilgjengelighet på rom. Comfort Hotel Børsparken ligger sentralt i Oslo, med fine fasiliteter. Se mer her.

12. Kan jag sponse eventet?

Nope! Vi har valgt å ikke ha med noen sponsorer eller utstillere på Konverteringsdagene. Vi vil at fokuset skal ligge på deg som deltaker, og det å lære deg så mye som mulig om CRO på to dager!

13. Er det oppbevaring for koffert, yttertøy o.l.?

Ja, det er en egen garderobe i underetasjen på Røde Kors Konferansesenter. Garderoben er ubemannet så arrangør og/eller utleier står ikke ansvarlig for eventuelle tap av verdisaker o.l. som oppbevares i garderoben. Med andre ord, oppbevaring på eget ansvar.