LOADING
Les om hvordan vi hjelper andre med å øke sin konvertering

Kundecaser

RiksTV – Når én A/B test ikke er godt nok

Over en periode på 4 måneder gjorde vi gradvise endringer på kampanjesiden. Totalt ble det gjort fire A/B tester.

Les mer
Multicom – Wireframes, kundereise, UX og design

Et nytt, helhetlig og mer kundefokusert webdesign til Multicom’s nettbutikk

Les mer
CityMaid – Korrekt bounce rate og 47% økning i konverteringsraten

Vår Google Analytics Health Check hos CityMaid avslørte et betydelig forbedringspotensial.

Les mer
Sportmann – Endringer i checkout ga en økning på 4% i konverteringsraten

Etter å ha gjort en CRO Evaluering for Sportmann oppdaget vi en stor lekkasje i checkouten.

Les mer
Hafslund Strøm bedrift – Fikk 28% flere kunder uten A/B- testing

Vi designet en helt ny bestillingsprosess for Hafslund Strøm, som førte til en økning på 28% flere nye kunder.

Les mer
Hafslund Strøm: Er det lurt å bruke det samme designet på desktop og mobil?

Det samme designet fungerer ikke alltid like godt både på desktop og mobil.

Les mer
Kontraster kan faktisk gjøre så 6% flere besøkere legger varer i handlekurv

Ønsket var å flytte besøkere lenger inn i trakten. Produktsidene var en god kandidat for å motivere til det.

Les mer
Volt: 23% økning i konverteringsrate med checkout eksperiment

Strukturen i Volt sin nye checkout var god, men den manglet kontraster og tydelighet knyttet til prosessen man måtte gjennom.

Les mer
Dressmann: Nøytralt resultat, eller var det det?

Via heatmaps og analyse av ulike datapunkter ble det avdekket elementer som gjorde at forsiden ikke konverterte.

Les mer
71% flere sign-ups ved å øke troverdigheten, tydeligheten og verdien på startsiden

Chanz er det "vennlige" og sosiale online kasinoet. Men eksisterende design fortalte ikke helt den historien de ønsket.

Les mer
Hvor mye kan konverteringen øke bare ved å endre noen skjemafelter?

Etter en evaluering av Brukervennligheten på siden (UX) ønsket vi å utbedre tydeligheten i kassen til OnePiece.

Les mer
Kan man tvinge en kunde til å velge å hente varen i butikk, øker det konverteringen?

Sunkost kom til oss med et ønske om at flere av sine besøkende skulle velge deres "Hent i butikk" funksjon.

Les mer
402 % økt ROI med noen enkle grep

Som nyetablert butikk er det viktig å bruke pengene riktig. Vanntettsko.no ga oss utfordringen.

Les mer