LOADING

Optimalisert Re-design

Optimalisert re-design – UX-design

For å kunne skape et konverteringsfokusert User Experience Design (brukeropplevelse) må vi begynne med å analysere din data. Om vi skulle endret hele strukturen og designet med en gang uten å ha analysert data ville vi risikert å endre eller ta bort elementer som faktisk allerede fungerer på din side. For å kunne beholde “godbitene” og ta bort det som ikke fungerer så bra analyserer vi ganske enkelt data først, så starter vi designprosessen.

Tanken og målsettingen med vårt UX-design er at den skal være datadrevet og få dine besøkende til å konvertere i større grad enn tidligere. Ikke vinne råflotte design-priser. Akkurat som selve designet er også våre konseptidéer og hypoteser basert i en grundig gjennomført dataanalyse og konkurrentanalyse.

Med utgangspunkt i din data, og våre hypoteser, skaper vi wireframes som vi mener, og håper, vil fungere bedre og forenkle prosessen for dine besøkende. Når vi tester våre hypoteser implementerer vi, sammen med deg, en midlertidig landingsside som vi igjen eksponerer for en viss andel av din trafikk. Da er vårt eksperiment i gang. Etter lanseringen av testen starter det virkelig spennende arbeidet – analysering av resultat og nye og forbedrede hypoteser!

Du får

NOK
  • Research og brief
  • Webanalyse og ny Goal Tracking
  • Testbare hypoteser
  • Strategi for landningssiden
  • Konseptidé med design & wireframes
  • Strategi for eksperiment
  • Implementering av eksperiment i testverktøy
  • Kontinuerlig oppfølging av pågående eksperiment
  • Presentasjon med resultat

Glem aldri at til og med det beste og mest UX fokuserte designet fremdeles bare er en hypotese. Man må alltid teste designet for å kunne se om det faktisk lever opp til forventingene.

Leveransen i dette prosjektet blir et ferdig implementert design klart for testing og analyse. Merk deg at store endringer kan bety at implementeringen må skje i ditt system, og ikke i våre eksterne systemer.

Vi gjorde et slikt prosjekt for Sunkost (ekstern lenke). Funnene vi gjorde og resultatene var overraskende, og det ga oss veldig mye verdifull innsikt vi kan jobbe videre med. Les mer om hele casen i artikkelen «Kan man tvinge en kunde til å velge å hente varen i butikk, øker det konverteringen?»

Vil du gjøre mer sammen med oss? Sjekk ut våre ulike CRO Evalueringer og vår Fullservice tjeneste.

Vi elsker å snakke om CRO!

Du kan spørre oss om hva som helst, nesten...

Ønsker du ett konkret tips fra oss på noe du har problemer med på nettsiden din? Eller noe annet du rett og slett bare lurer på? I så fall skal vi by på det, helt gratis.

Legg inn enten din e-post adresse eller telefonnummer nedenfor, så tar vi kontakt med deg i løpet av 24 timer.
Få feedback fra eksperter!
*Hverken din e-post eller telefonnummer vil bli benyttet til noe som helst annet enn å kontakte deg i forbindelse med denne konkrete henvendelsen. Vi har kontroll, og dersom du lurer på hvor god kontroll vi har kan du ta en titt på vår GDPR , cookies og personvern side
close-link